У 2024-2025 н.р. заклад розпочинає роботу над методичною проблемою «Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму».
Мережа форм роботи з педагогічними кадрами :
Методичні об’єднання:
· Учителів предметів природничо – математичного циклу (керівник Шувалова О.О.)
· Учителів предметів суспільно – гуманітарного циклу (керівник Науменко Л.О.)
· Учителів іноземних мов (керівник Величко Н.М.)
- Учителів початкових класів (керівник Бєляєва Т.І)
- Класних керівників (керівник Бакута Т.Ю.).
Творчі пари
· Учителів фізичної культури (керівник Федоренко О.Г.)
· Учителів художньо-естетичного циклу (керівник Тіхонова Я.О.)
· Учителів технічного циклу (керівник Бойко О.В.)
Психолого-педагогічний семінар з методичної проблеми закладу
періодичністю 2 рази на рік (керівник Яцик Г.І., практичний психолог)
Семінар-практикум з проблеми «Сучасний урок» з періодичністю 2 рази на рік (керівник Данилюк С.З.)
Наставництво, взаємонавчання, взаємовідвідування навчальних занять та інші форми професійної співпраці.
Семінари та практикуми, круглі столи, методичні порадники (відповідно до плану методичної роботи).
Педагогічні виставки-огляди :
§ Творча лабораторія вчителя (вересень)
§ Родзинки педагогічного досвіду (червень).
Провести методичний тиждень (за окремим планом).
Основні пріоритети в роботі:
- забезпечення самостійного вибору педагогами теми самоосвітньої діяльності та форм її реалізації, виходячи з науково-методичної проблеми закладу,
- стимулювання самоосвітньої діяльністі педагогічних кадрів,
- активне впровадження в практику роботи методичної служби нестандартних, інноваційних форми роботи з педкадрами,
- систематичне підведення підсумків самоосвітньої роботи вчителів у вигляді співбесід, звітів на нарадах при директорові, засіданнях МО,
- вивчення, узагальнення передового педагогічного досвіду, сприяння його поширенню серед педагогів закладу, висвітлення на сторінках педагогічної преси, сайті закладу.