Методична робота

У 2024-2025 н.р. заклад розпочинає   роботу над методичною проблемою «Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму».

Мережа форм роботи з педагогічними кадрами :
 Методичні об’єднання:
· Учителів предметів природничо – математичного циклу (керівник Шувалова О.О.)
· Учителів предметів суспільно – гуманітарного циклу (керівник Науменко Л.О.)
· Учителів іноземних мов (керівник Величко Н.М.)

  • Учителів початкових класів (керівник Бєляєва Т.І)
  • Класних керівників (керівник Бакута Т.Ю.).

Творчі пари
· Учителів фізичної культури (керівник Федоренко О.Г.)
· Учителів художньо-естетичного циклу (керівник Тіхонова Я.О.)
·  Учителів технічного циклу (керівник Бойко О.В.)

Психолого-педагогічний семінар з методичної проблеми закладу
періодичністю 2 рази на рік (керівник Яцик Г.І., практичний психолог)

Семінар-практикум з проблеми «Сучасний урок» з періодичністю 2 рази на рік (керівник Данилюк С.З.)

Наставництво, взаємонавчання, взаємовідвідування навчальних занять та інші форми професійної співпраці.

Семінари та практикуми, круглі столи, методичні порадники (відповідно до плану методичної роботи).
Педагогічні виставки-огляди :
§ Творча лабораторія вчителя (вересень)
§ Родзинки педагогічного досвіду (червень).
Провести методичний тиждень (за окремим планом).

 

 Основні пріоритети в роботі:

- забезпечення самостійного вибору педагогами теми самоосвітньої діяльності та форм її реалізації, виходячи з науково-методичної проблеми закладу,

- стимулювання самоосвітньої діяльністі педагогічних кадрів,

- активне впровадження в практику роботи методичної служби нестандартних, інноваційних форми роботи з педкадрами,

- систематичне підведення підсумків самоосвітньої роботи вчителів у вигляді співбесід, звітів на нарадах при директорові, засіданнях МО,

- вивчення, узагальнення передового педагогічного досвіду, сприяння його поширенню серед педагогів закладу, висвітлення на сторінках педагогічної преси, сайті закладу.