НУШ в дії

Використання методу інтелект-карт (mind maps) в початковій школі

Новий стандарт освіти вимагає, щоб учень міг сам ставити і вирішувати проблеми, розуміти, для чого він вчиться, вміти знаходити інформацію, розмірковувати над нею: аналізувати, узагальнювати і систематизувати, а ще вміти спілкуватися, оцінювати себе та інших.

Очевидно, що для вирішення вище зазначених завдань необхідні нові прийоми і способи роботи з навчальною інформацією. Одним з таких ефективних способів є технологія інтелект-карт, заснована на зображенні асоціативних зв’язків.

Тому на підсумковому уроці ЯДС з теми «Природні зони України» учні 4-А класу об’єдналися в групи та створювали карти пам’яті відповідно обраної природної зони.

Після завершення роботи по складанню карт школярі презентували свої роботи. А при оцінюванні враховувалися як зміст карти, так і творчий підхід у реалізації цього проекту.

 

Творчий проєкт

Після вивчення теми «Як заощадити електроенергію» учні 4-х класів виконували творчий проєкт «Як економити теплову і електричну енергію», метою якого було привернути увагу до проблем використання енергії, заощадження енергії та енергоресурсів, охорони навколишнього середовища. Нушівці творчо підійшли до завдання: створювали плакати, лепбуки, колажі.  Діти дійшли висновку, що економлячи електроенергію, люди не лише заощаджують гроші, а й сприяють поліпшенню стану навколишнього середовища й розумному використанню природних багатств.